poniedziałek, 1 czerwca 2015

Biedroneczki są w kropeczki...

Zabawna, prosta, ale nietypowa zakładka z wiszącymi biedronkami z modeliny. Zrobiłam ją dla małej uczennicy, która tak naprawdę dopiero zaczyna swoje przygody z nauką i szkołą.
Mam pytanie do osób często lepiących z modeliny. Czy w trakcie wypiekania jej zmieniają Wam się kolory? Moje biedronki były czerwone takie jak powinny być niestety w piekarniku zrobiły się już pomarańczowe.



A tak spontanicznie ulepiłam jeszcze pierścionek, który z zakładką jest już u małej właścicielki.

9 komentarzy:

  1. prześliczna zakładeczka
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wyszło :D
    http://rhefresh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm ... jak ja dawniej robiłam z modeliny to gotowałam i wtedy ona blakła ale wydaje mi się ze to zależy albo od temperatury albo od jakości modeliny

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! Taką zakładkę sama bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo świetne :)) też bym chciała taką :)


    mackenziexox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygląda. :D
    Astra i jej podobne tak mają, ale wystarczy zalakierować, a przynajmniej jeszcze do niedawna to działało. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety po zalakierowaniu nie działa biedronki pozostały dalej pomarańczowe, ale dziękuję za pomoc :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze one motywują mnie do dalszego tworzenia, każdego komentatora na pewno odwiedzę. Zapraszam do grona obserwatorów i do polubienia mojego Fanpage :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...