piątek, 27 listopada 2015

Dwa w jednym

Trzy czarne guziki ze złotymi różami obszyłam jasnozłotymi koralikami. Posłużyć mi miały jako elementy kompletu: kolczyków i pierścionka. Zrezygnowałam jednak z tego pomysłu ze względu na ich wielkość. Po obszyciu ich średnica to ok. 2.2 cm więc na sztyfty byłyby za duże. Elementy te połączyłam więc pozłacanym łańcuszkiem o długości 43 cm. Wyszła mi w ten sposób oplatająca nadgarstek bransoletka, ale i nie tylko. Długość łańcuszka umożliwia zawieszenie trzech różyczek na szyi, które tworzą w ten sposób delikatny wisiorek. Bransoletka i wisiorek w jednym o to moje kolejne biżuteryjne wykorzystanie guzików.





5 komentarzy:

  1. ale świetne :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja! też coś zrobiłam z guzików i nawet sie podoba ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł świetny;) wersja wisiorkowa skradła moje serce;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, gdybym nie doczytała nie skapłabym się, że to guziki! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wykonanie i ciekawy pomysł. Wygląda rewelacyjnie w obu wersjach. c:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze one motywują mnie do dalszego tworzenia, każdego komentatora na pewno odwiedzę. Zapraszam do grona obserwatorów i do polubienia mojego Fanpage :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...