środa, 13 stycznia 2016

Trzy serca

Przejrzałam foldery w laptopie w poszukiwaniu zdjęć i okazało się, że mam jeszcze sześć prac z ubiegłego roku, których Wam jeszcze nie pokazałam. W najbliższym czasie nadrobię te zaległości.


 Często wykonuję biżuterię, która zajmuje mi sporo czasu i męczę przy tym oczy, wpatrując się uporczywie np. w koraliki, ale czasem lubię zrobić coś na prędko dla szybkiego relaksu. Tak było w przypadku tego posrebrzanego wisiorka składającego się z trzech serduszek i łańcuszka. Przyznaję się również, że pomysł na jego wykonanie nie był mój. Wisiorek odgapiłam od koleżanki, która otrzymała w prezencie taki pozłacany drobiazg. Jej wisiorek tak urzekł mnie swoją prostotą i minimalizmem, że zrobiłam taki dla siebie w wersji srebrnej. Elementy do jego wykonania miałam pod ręką, więc zajęło mi to dosłownie chwile.



1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze one motywują mnie do dalszego tworzenia, każdego komentatora na pewno odwiedzę. Zapraszam do grona obserwatorów i do polubienia mojego Fanpage :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...