poniedziałek, 1 lutego 2016

Filcowa zakładka

Prostokątna zakładka wykonana z kawałków filcu z chwostem i ręcznie malowanym kaboszonem to upominek dla koleżanki. Na zdjęciach kolor wpada w róż, ale w rzeczywistości zakładka jest fioletowa. Filc, którego używałam był cienki usztywniłam więc go brystolem.


Mam wiele kaboszonów w tych samych kolorach dla urozmaicenia zaczęłam je malować i już kiedyś użyłam ich w wisiorku Zebra i Smoczej bransoletce. Sprawdzają się dobrze, więc na pewno nie raz jeszcze coś zmaluję ;)



8 komentarzy:

  1. ciekawa ;)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny elegancki gadżet, myślę że koleżanka będzie zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładka trafiła do koleżanki od razu jak ją skończyłam i była zadowolona, więc na opinię na szczęście długo nie musiałam czekać ;)

      Usuń
  3. Piękna zakładka, takiej jeszcze nigdzie nie widziałam - prosta i elegancka : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wykonałaś! Zakładka wygląda niesamowicie stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla takich gadżetów tracę głowę! Jest cudowna, idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę. Czytam dużo i chyba skuszę się na wykonanie takiej zakładki sama. Wygląda prześlicznie!

    http://emma-red.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze one motywują mnie do dalszego tworzenia, każdego komentatora na pewno odwiedzę. Zapraszam do grona obserwatorów i do polubienia mojego Fanpage :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...