piątek, 27 lutego 2015

Moje wygrane Candy

Dziś nie pokażę Wam co zrobiłam, ale pochwalę się co dostałam. Dwie wygrane, z których jestem miło zaskoczona, bo dotychczas jakoś nie dopisywało mi szczęście ;) A tu proszę...


Na początek srebrny wisior, który wykonała dla mnie Agata z bloga Z kociołka czarownicy. Było warto na niego czekać troszkę dłużej. Wisior jest wspaniały, a oprócz niego dostałam jeszcze niespodzianki: słodkie co nieco, herbatki o różnych smakach (przydadzą się na pewno na te jeszcze chłodne i ponure dni) i dwie zawieszki z koralików: mały prezencik i śnieżynkę. Obie urocze i pracochłonne zwłaszcza prezencik, który szczególnie spodobał się mojej mamie.



W moje ręce trafiła również piękna broszka od Leny z bloga Kosmate. Mój aparat nie robi idealnych zdjęć, ale starałam się dobrze uchwycić jej kolory. Na żywo jest jeszcze ładniejsza. Oprócz broszki dostałam także bardzo wiosenną kartkę z miłymi życzeniami.



Dziękuję jeszcze raz za prezenty i zapraszam również Was do odwiedzania tych blogów. Różnią się one od siebie, ale każda z blogerek ma tą samą pasję rękodzieło i mnóstwo pomysłów.

5 komentarzy:

  1. Świetne prezenty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że już broszka do Ciebie dotarła! Fajnie, że Ci się podoba i mam nadzieję, że do kurteczki rzeczywiście pasuje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasuje, pasuje i to nie tylko do niej, jeszcze nigdy nie nosiłam broszki, więc nie bardzo wiem jeszcze w którym miejscu najładniej będzie się prezentować czy na kieszonce czy bardziej przy guzikach, ale o to się jeszcze kogoś poradzę ;)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze one motywują mnie do dalszego tworzenia, każdego komentatora na pewno odwiedzę. Zapraszam do grona obserwatorów i do polubienia mojego Fanpage :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...