środa, 10 czerwca 2015

Portfel

Od razu zaznaczam, że go nie uszyłam. Jedynie mocno go przerobiłam co widać na zdjęciu pod spodem. Fanką cętek to ja nie jestem i raczej już nią nie zostanę. Poprzednia kolorystyka portfela i ta klamerka, to nie był mój styl. Portfel jak dla mnie wydawał się przez to kiczowaty i leżał głęboko w szufladzie. Zatrzymałam go dla samego fasonu, kształtu i kieszonek na zamki :)


Lubię przerabiać rzeczy, nadawać im nowy wygląd lub znajdywać im nowe zastosowanie. Obcięłam więc klamerkę, nałożyłam specjalną farbę, a po jej wyschnięciu przykleiłam upieczonego wcześniej sutaszowego modeliniaka o wyrazistych kolorach. I jak Wam się podoba efekt końcowy?







Ostatnio publikuję mało biżuteryjne posty co nie oznacza, że cierpię na brak pomysłów. Parę rzeczy mam zaczętych, a niektóre czekają już na sesję zdjęciową.
Do sklepiku doszły dwa nowe produkty. Bordowo złoty i beżowo czarny naszyjnik już do kupienia w moim sklepiku.

10 komentarzy:

  1. Koniecznie zrób posta w jaki sposób go przerobiłaś !! Bo wygląda nie do poznania i zainspirowałaś mnie do zmiany mojego :) Miłego dnia buziaki!

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie nie mam żadnego portfela, który nadawał by się na przerabianie go, ale jak tylko wpadnie mi jakiś w ręce to zrobię takiego posta. Osobiście też jestem zadowolona ze zmiany choć w trakcie przerabiania go nie wyglądał za ciekawie, ale udało się, więc myślę już o kolejnych portfelach.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. świetnie go przerobiłaś :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Ja kupiłam sobie specjalnie torebkę filcową, żeby wyszyć na niem coś z koralików :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Ja kupiłam sobie specjalnie torebkę filcową, żeby wyszyć na niem coś z koralików :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wygląda :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, wygląda jak zupełnie inny!
    Bardzo fajnie ci wyszło :P

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja. :D Od razu lepiej portfel się prezentuje i nie trzeba go wyrzucać. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna przemiana! Teraz portfel naprawdę mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O wiele lepiej się prezentuje teraz niż przedtem. Również nie lubię cętek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze one motywują mnie do dalszego tworzenia, każdego komentatora na pewno odwiedzę. Zapraszam do grona obserwatorów i do polubienia mojego Fanpage :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...