czwartek, 18 grudnia 2014

Ozdoby choinkowe

Ozdoby choinkowe czekały na sesję już od poniedziałku, ale dopiero dziś rano udało mi się je uwiecznić na zdjęciach. Musiałam znaleźć chwilę czasu, a ostatnio jest to dość trudne do wykonania. Wieczory mam wolne, ale to rano wychodzą najlepsze zdjęcia, bo jest lepsze światło.
Bombki z papieru, pomalowane na delikatny złoty kolor szyszki oraz pokrojone i wysuszone plasterki pomarańczy wyszukanymi ozdobami nie są ale na pewno będą odmianą i fajnym dodatkiem do tradycyjnych ozdób choinkowych. Ozdoby zawieszę na dużo większej choince, która czeka, by ją już tylko wystroić chciałam Wam je jedynie jakoś zaprezentować nie tylko na białym tle. Myślę, że będą się prezentować nie najgorzej ze światełkami, łańcuchami i bombkami.




5 komentarzy:

  1. świetne ;)
    Może wspólna obserwacja? ;) zacznij i napisz a na pewno się odwdzięczę
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne ozdoby. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z suszonymi pomarańczami, muszę w przyszłym roku koniecznie je mieć na swojej choince! Spróbuje do nich dodać goździki myślę że będzie fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry pomysł, a jednocześnie jaki ładny zapach goździków będzie się roznosił

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze one motywują mnie do dalszego tworzenia, każdego komentatora na pewno odwiedzę. Zapraszam do grona obserwatorów i do polubienia mojego Fanpage :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...