sobota, 17 stycznia 2015

Papierowa róża-broszka

Takiego typu biżuterii jeszcze nie robiłam, ale czasem w swoich pracach lubię wykorzystać coś co służy lub służyło nam do czegoś innego.
Różę i jej listki zrobione są z papieru, łodyżki wykonałam ze spinaczy biurowych i drutu jubilerskiego.





Pracę zgłaszam na wyzwanie "Papier" w Kreatywnym Kufrze, a że róża wygląda podobno jakby była zamarznięta (tak ją określił mój krytyk) zgłaszam swoją prace również na wyzwanie do Craft Style "Mrozem malowane"

http://kreatywnykufer.blogspot.com/2015/01/wyzwanie-upcykling-papier.html

http://craftstylepl.blogspot.com/2015/01/wyzwanie11-mrozem-malowane.html

19 komentarzy:

  1. Sliczna rozyczka;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    do wygrania post promujacy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna broszka, różyczka ślicznie wypracowana. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Style.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Pewnie wymaga to dużo pracy, ale efekt naprawdę oszałamiający<3
    Zapraszam również do mnie:
    http://rysowanie-z-haniko.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    Haniko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, odpowiednią róże do broszki udało mi się zrobić za drugim razem, pierwsza wyszła mi za duża i prawdę mówiąc miałam się już poddać, ale jak już się na coś uprę to muszę postawić na swoim i po paru godzinach skończyłam całą broszkę

      Usuń
  5. Zmrożona ewidentnie, i do tego taka ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. woow, jesteś mega kreatywna :D broszka Ci świetnie wyszła *_*
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z kosmetycznymi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi sie stanowczo bardzo podoba to co robisz i inspiruje
    http://youwinoryoudie66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa są one dla mnie dużą motywacją :)

      Usuń
  8. Wygląda wspaniale. Masz wielkie zdolności! Widać, że jesteś bardzo kreatywną osobą.
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać!
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna:)
    Zapraszam też na rozdanie: http://alicjawkrainiekorali.blogspot.com/2015/01/noworoczne-rozdanie.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalna broszka i do tego pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetna ! Może zrobisz na nią DIY ? :)
    agatabloginlovewithdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna! Niesamowite, co można zrobić z papieru. A róża faktycznie wygląda na zamrożoną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Łoo... naprawdę bardzo fajna różyczka :). Masz talent do takich rzeczy ;).

    W wolnej chwili zapraszam do mnie! ;) Może obs za obs? Pozdrawiam ;)
    http://swiatwktorymobecniezyjemojanibylandia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest niesamowita. Nie domyśliłabym się, że jest recyklingowa w takim stopniu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, też bym tego pewnie nie zauważyła, super :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze one motywują mnie do dalszego tworzenia, każdego komentatora na pewno odwiedzę. Zapraszam do grona obserwatorów i do polubienia mojego Fanpage :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...