sobota, 24 października 2015

Czerń i złoto

Chciałam Wam pokazać przynajmniej jedną z moich guzikowych bransoletek, z których jestem bardzo dumna, ale nie mam, kiedy zrobić im zdjęć. Wieczorowa pora i sztuczne światło sprawiają, że nie prezentują się za dobrze, a ja zbyt wiele się nad nimi napracowałam, aby teraz zepsuć ich cały urok brzydkimi zdjęciami.
Wisior, którego widzicie robiłam na wzór "Zebry" różnią go kolory, wielkość chwosta ( jest krótszy) oraz to, że zamiast ręcznie malowanego kaboszonu użyłam złotego guzika ( etykietka "Guziki" powoli się zapełnia). Rzadko eksperymentuję z kolorami więc i tym razem postawiłam na klasykę. Czerń i złoto przeważnie pasują do wszystkiego.






5 komentarzy:

  1. Łał! Piękny jest! :) Klasyka sprawdza się zawsze, ale ten guziczek udało Ci się oprawić bardzo ładnie :) Szalenie elegancki wisior! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też uważam, że klasyka sprawdza się zawsze, a przy tak ozdobnym guziku nie musiałam kombinować, by wisior był elegancki :)

      Usuń
  2. Czerń i złoto to bardzo eleganckie i ponadczasowe połączenie, nigdy się nie znudzi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No mi jak dotąd się jeszcze nie znudziło, ale nie chcę by też wiało nudą jak to mówią gdy zacznę robić twory tylko w takiej kolorystyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, zostaję na dłużej i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze one motywują mnie do dalszego tworzenia, każdego komentatora na pewno odwiedzę. Zapraszam do grona obserwatorów i do polubienia mojego Fanpage :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...