piątek, 16 października 2015

Czerwony guzik

Kiedyś chwaliłam się Wam moją kolekcją guzików, które udało mi się upolować za grosze. Od dobrych paru dni nic innego nie tworzę tylko guzikową biżuterię. Pierścionek, którego widzicie, zrobiłam z czerwonego guzika. Obszyłam go czarnymi koralikami, zaczepiłam na regulowanej, posrebrzanej bazie i obszyłam od spodu czarną ekoskórą.








Samotny guzik nie chciał pozować do zdjęć. Dobrze, że w postaci oczka pierścionka prezentował się już dobrze.


Na moim blogu dla ułatwienia wśród różnych etykietek znaleźć możecie również "Guziki". Powstała ona niedawno i niewiele jest jeszcze na niej prac, ale niebawem ją uzupełnię.

2 komentarze:

  1. Rewelacja! Ten samotny guzik wygląda bardzo niepozornie, ale w oprawie z czarnych koralików prezentuje się cudownie!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Przekonałam się już, że z mało ciekawych guzików i niepozornych jak napisałaś można uzyskać coś pięknego

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze one motywują mnie do dalszego tworzenia, każdego komentatora na pewno odwiedzę. Zapraszam do grona obserwatorów i do polubienia mojego Fanpage :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...