czwartek, 14 grudnia 2017

Medalion z bordowym oczkiem

Doszłam do wniosku, że wyszywanki muliną ażurowych elementów wychodzą mi najlepiej. Za każdym razem chcę, aby różniły się od siebie, więc zawsze staram się w nich coś zmieniać. Medalion ten ozdobiłam bordowym piórkiem i nie obszywałam go wokoło koralikami. Nie wyszyłam również całości ażurowego elementu. Dzięki tym różnicom wisior wygląda na bardziej subtelny od poprzednich. Oprócz bordowego koloru muliny użyłam również pudrowego różu. Wisior ma około 5 cm średnicy i na początku miał być bez piórka, ale oceniono go, że wygląda jak medalion wiedźmy, więc dostał dyndającą ozdóbkę.




Niestety, wróciłam do domu tylko na chwilę, więc nadal nie mogę zajmować się moim hobby. Pozostaje mi więc jedynie przeglądanie Waszej twórczości.

3 komentarze:

  1. Świetny;) Piórko dodaje mu nieco lekkości i subtelności;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny medalion :)

    OdpowiedzUsuń
  3. في عمليات تجميل الثدي يتم إجراء عمليات تكبير الصدر بشكل عام في وقت واحد مع رفع الثدي،أي عملية شد الثدي.يتم تكبير الصدر عن طريق الحقن، حقن الدهون الذاتية، سيليكون الثدي. تطبيق زراعة الثدي هي الطريقة المفضلة على نطاق واسع لتكبير الثدي ورفع الثدي. من خلال هذه الخيارات،تهدف المرأة إلى تحقيق صورة الثدي التي تحلم بها والشعور بثقتها بنفسها بشكل أفضل.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze one motywują mnie do dalszego tworzenia, każdego komentatora na pewno odwiedzę. Zapraszam do grona obserwatorów i do polubienia mojego Fanpage :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...