poniedziałek, 1 września 2014

Piaskowe pudełko na drobne skarby

Przedstawiam wam pomysł na wykorzystanie rolek z taśm klejących, z których zrobiłam pudełeczko na drobną biżuterię. Obkleiłam je zdobyczami z plaży, czyli piaskiem, muszelkami i szkłem morskim. Tak się złożyło, że pudełeczko idealnie wpasowało się w "morską przygodę" w sierpniowym wyzwaniu Szuflady, więc zgłaszam swoją pracę.




http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/08/otworz-szuflade-w-lipcu.html

Tak wyglądało pudełko w połowie pracy. Dwie rolki z taśm klejących, z jednej zrobiłam wieczko. Przecięłam je na pół, by nie było takie szerokie. Dół pudełka i wieczko zakleiłam grubym brystolem, a w środek wkleiłam cieńszy brystol tak, by lekko wystawał i nasze zamykanie miało na czym się trzymać. Gdy pudełko było już skończone pomalowałam je parę razy białą farbą i po jej wyschnięciu przyklejałam dopiero muszelki, szkiełka, a na koniec piasek.



10 komentarzy:

  1. Ale fajne! :) Też bym takie zrobiła, gdyby nie to, że mam dwie lewe ręce do takich rzeczy. :)
    zlosnica-shrew.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miałaś pomysła fajnego, rewelka, sama bym na to nie wpadła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wiem, jak wykorzystać rolkę od taśmy, bardzo fajny pomysł :) Chyba coś takiego zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł :) Bardzo kreatywne podejście do morskich zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wooow, pomysł genialny, fajna pamiątka z nad morza :>

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie, niesamowicie podziwiam tak kreatywne osoby jak Ty

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś wspaniałego :) Jestem pod wielkim wrażeniem efektu ;)
    Cały blog genialnie wygląda;)
    Pozdrawiam i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne to pudełko, naprawdę :)
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze one motywują mnie do dalszego tworzenia, każdego komentatora na pewno odwiedzę. Zapraszam do grona obserwatorów i do polubienia mojego Fanpage :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...