środa, 8 kwietnia 2015

Granat + złoto

Bransoletkę zrobiłam na wzór pasiastej dla miłośniczki granatowego koloru. Pleciona z muliny, obszyta pozłacanym łańcuszkiem.
Ostatnio siedzi we mnie leń, a praca nad biżuterią wygląda w ten sposób, że mam pomysł, ale na wyjęciu potrzebnych mi rzeczy i bałaganie w około mnie się kończy. Potrzebuję zastrzyku energii, bo chyba dopadło mnie wiosenne przesilenie.


Na zdjęciu 1 i 4 na bransoletce wyszły czarne plamki nie wiem czemu. Na żywo ich nie ma, a nie miałam jak zrobić nowych zdjęć, bo bransoletka jest już dawno u nowej właścicielki. Przynajmniej na 2 i 3 zdjęciu bransoletka wyszła taka jak powinna.



6 komentarzy:

  1. prosta i śliczna!


    http://zyciowa-salatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! :))

    mackenziexox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękna! :) Nie domyśliłabym się, że to mulina - wzór materiału wygląda świetnie :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Jeju, mi by się w życiu nie chciało takiej pleść, więc swoim leniem się nie przejmuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna *o*!
    mogłabyś poklikać w moim nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze one motywują mnie do dalszego tworzenia, każdego komentatora na pewno odwiedzę. Zapraszam do grona obserwatorów i do polubienia mojego Fanpage :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...