wtorek, 22 grudnia 2015

Bombki

W tym roku już pod koniec listopada zabrałam się za robienie bombek. W grudniu tak szybko ucieka mi czas, że nie miałabym ich, kiedy zrobić a tak w listopadowe wieczory pomału je sobie przygotowywałam. Postawiłam na klasyczne kolory, a do ich zrobienia nie użyłam ani odrobiny kleju wszystko mocowałam za pomocą srebrnych szpilek. Bombki posłużą jako świąteczne upominki.


Srebrno-granatową oraz srebrną już zapakowałam i czekają teraz, aby je wręczyć. Stojaczki również robiłam sama. Drut nie prezentował się ładnie, więc oplotłam go wstążkami.


 Mniejsze bombki zapakowałam w pudełko i już zdążyłam je podarować.


 Biało-granatową bombkę zrobiłam dla mamy i już robi za ozdobę w towarzystwie choinki z szyszek.


 To by było na tyle przedświątecznie, pozdrawiam i życzę udanych świąt.

5 komentarzy:

  1. Piękne! Szkoda, że ja nie mam takich zdolności ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, własnoręcznie robione bombki najładniej wyglądają na choince!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/12/w-co-sie-ubrac-na-swieta-plus.html

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne są ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są! Nie ma piękniejszej choinki, niż ta udekorowana własnoręcznie zrobionymi ozdobami;) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze one motywują mnie do dalszego tworzenia, każdego komentatora na pewno odwiedzę. Zapraszam do grona obserwatorów i do polubienia mojego Fanpage :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...