piątek, 11 grudnia 2015

Stare srebro

To czwarta bransoletka tego typu i jak na razie ostatnia. Obszywanie, oprawianie guzików i tworzenie z nich biżuterii przyniosło mi wielką frajdę. Można powiedzieć, że znalazłam im nowe zastosowanie. Parę guzików mi jeszcze zostało, ale na bransoletki już się nie nadadzą.


Tą wykonałam w ten sam sposób co poprzednie. Dwa guziki są nieco mniejsze i bardziej wypukłe od reszty. Miałam opory, by zacząć ją robić, ale brały się one chyba z tego, że srebrne dodatki przestały mnie ostatnio urzekać, a raczej nie urzekały mnie do czasu, póki jej nie skończyłam. Jej kolorystyka i wzory mają jakiś taki ponadczasowy urok, że nie mogę się napatrzeć ;)




2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa, guziki mogą jak widać być znakomitą ozdobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci te guzikowe cuda wychodzą, Wesołych Świąt życzę!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze one motywują mnie do dalszego tworzenia, każdego komentatora na pewno odwiedzę. Zapraszam do grona obserwatorów i do polubienia mojego Fanpage :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...