piątek, 18 grudnia 2015

Śnieżynka

Wyszywany wisior o średnicy 5 cm z wiszącą błękitną, fasetowaną łezką. Jego środek zdobi wzór mający przypominać śnieżynkę, którą wykonałam z sześciu zawieszek w kształcie listków przyklejonych na białym filcu, a następnie wyszytych muliną w odcieniach błękitu i bieli. Zawieszkę zawiesiłam na szarym sznurku do sutaszu. Nie posiadałam niestety odpowiedniego odcienia skóry, który pasowałby mi do wisiorka więc użyłam białego filcu również do jego podszycia.


Tak wyglądały jeszcze niewyszyte listki, jak widzicie już kiedyś z nich skorzystałam. Posłużyły mi wtedy jako ozdoby do bransoletek z różami.


Ciężko było mi zrobić dobre zdjęcia przy tak ponurej pogodzie, która jest ostatnio, ale może zauważycie, że trzy elementy mają inny odcień błękitu od trzech pozostałych. Myślałam, że uda mi się wyszyć całą śnieżynkę muliną, którą miałam a jak nie to jaki problem dokupić taką samą i się przeliczyłam podwójnie. Muliny mi zabrakło, a gdy chciałam ją dokupić, to okazało się, że pomimo tego samego numeru i firmy odcień jest zupełnie inny.



Wisior zgłaszam na wyzwanie Kreatywnego Kufra "Mapka". Chciałam jak najlepiej odzwierciedlić wzór ze zdjęcia, więc nawet wyszyłam takie zawijasy i niestety to spaskudziło mi całą zawieszkę, ale trudno spróbowałam czegoś nowego.

http://kreatywnykufer.blogspot.com/2015/12/wyzwanie-mapka-4.html


Na koniec wspomnę tylko aby już Was nie zanudzać, że moje satynowe kolczyki otrzymały wyróżnienie, z czego jestem bardzo dumna :)


http://kreatywnykufer.blogspot.com/2015/12/wyniki-wyzwania-foto-inspiracja-12.html

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze one motywują mnie do dalszego tworzenia, każdego komentatora na pewno odwiedzę. Zapraszam do grona obserwatorów i do polubienia mojego Fanpage :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...