piątek, 21 kwietnia 2017

Ażurowe serce

Wisior z kolejnego kolczyka. Od pozostałych wyszywanek różni go to, że ażur jest po obu stronach wisiorka. Wedle życzenia wyszyłam go skromnie czarną muliną.
Moja wizja wisiorka wyglądała zupełnie inaczej. Jedną stronę chciałam pozostawić niewyszytą, natomiast druga strona miała być w pastelowych kolorach. Może jak uda mi się wygrzebać kolejne ażurowe kolczyki to wyszyje je w taki sposób.
Serce wisiorka bardzo mocno się błyszczy i odbija światło, więc trudno mi było go sfotografować, ale na trzecim zdjęciu uchwyciłam jego rzeczywisty złoty kolor.




5 komentarzy:

  1. Całkiem ładne :D Sama pposiadam podobne serduszko ale nieco mniejsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest:) zawsze najlepsze są rzeczy, które wychodzą niezgodnie z planem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na drugie życie kolczyka;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze one motywują mnie do dalszego tworzenia, każdego komentatora na pewno odwiedzę. Zapraszam do grona obserwatorów i do polubienia mojego Fanpage :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...