poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Ozdoba na ścianę

Łapacz snów o średnicy 8,5 cm i długości 36 cm wykonany z muliny, rzemieni i piórek zawisł u mnie przy łóżku. Nareszcie go wykonałam, a zbierałam się do tego bardzo długo.


Na jego wykonanie co dziwne poświęciłam sporo czasu. Wydawać by się mogło, że to nic takiego, ale jak to bywa w moim przypadku, nie mogłam się zdecydować. Wystarczało dodać srebrne piórko i zmienić koralik wiszący w sieci łapacza, by całość nareszcie zaczęła mi się podobać.


5 komentarzy:

  1. O Rajciuuu!!! Ale cudo !!!! Piękny łapacz snów :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny :) Te kolorki dodały super efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Super kolorystyka, bardzo mi się podoba ten odcień;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobalt, piękny kolor,nadaje charakteru łapaczowi i m.in. dzięki temu prezentuje się świetnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny jest, ten odcień niebieskiego jest świetny! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze one motywują mnie do dalszego tworzenia, każdego komentatora na pewno odwiedzę. Zapraszam do grona obserwatorów i do polubienia mojego Fanpage :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...