środa, 13 kwietnia 2016

Turkusy, fiolety, zielenie...

Uparłam się i postanowiłam wykonać coś na wyzwanie Kufra, w którym głównym elementem miał być motyl. Podejść do całego projektu było wiele. Nie mogłam się zdecydować czy ma być to naszyjnik, czy może broszka, jaki kształt ma mieć motyl i jakich kolorów użyć. Z pomocą przyszedł mi kawałek materiału, który kiedyś miał mi posłużyć do ozdobienia koszuli dżinsowej. Ozdobiłam ją, ale materiałem o innych kolorach a ten został. Dobrze, że go nie wyrzucałam. Czasami to moje chomikowanie się przydaje ;)


Motyl ma wymiary: 8 cm x 4 cm. Podszyty jest czarną, sztuczną skórą. Do jego wykonania użyłam wielu koralików, cekinów, dwóch fioletowych ametystów i pawiego piórka. Pióro wiele razy przerzucane z pudełka do pudełka troszkę się podniszczyło, ale udało mi się jeszcze coś z niego wyskubać. W naszyjniku dominują turkusy, fiolety i zielenie. Materiał, którego użyłam jest bardzo długi, więc naszyjnik oplata szyje.



Jak wcześniej wspomniałam nie mogłam się zdecydować czy ma być to broszka, czy naszyjnik więc zrobiłam jedno i drugie. Motyl po odpięciu może być ozdobą torebki lub ubrania.




Przy bardziej czasochłonnych pracach lubię zawsze pstryknąć parę zdjęć, by widzieć efekty mijających godzin.


Naszyjnik zgłaszam na wyzwanie "Motyl". Rozpisałam się mam nadzieję, że mimo to wytrwaliście do końca.

http://kreatywnykufer.blogspot.com/2016/04/wyzwanie-motyw-motyl.html

13 komentarzy:

  1. Fantastyczna praca, we wspaniałych kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem! Nie mogę zdecydować, która wersja podoba mi się bardziej :) Pięknie wygląda jako broszka na torebce, ale ten materiał użyty do naszyjnika bardzo mi się podoba więc chyba ta wersja dostaje moje punkty :) Duży plus za to, że motyl jest taki niecukierkowy- to jego wielki atut :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa. Motyle zawsze kojarzyły mi się jako ozdoby dla małych dziewczynek, a ja chciałam, aby ten pasował do osób w każdym wieku stąd ten jego "niecukierkowy" wygląd. Cieszę się, że to zauważyłaś :)

      Usuń
  3. Śliczny motyl, widać ogrom włożonej pracy, chylę czoła
    Odwiedziłam kilka Twoich postów, ładne rzeczy robisz
    podoba mi się u Ciebie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Cieszę się, że przypadły Ci do gustu moje prace i że dołączyłaś do grona obserwujących mnie osób :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny motyl, widać ile pracy w niego włożyłaś. Bardzo podoba mi się jako naszyjnik, jeśli chodzi o broszkę to przyczepiłabym go raczej do innej torebki, może takiej czarnej ale materiałowej?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylwia, bardzo piękna praca, wspaniale się rozwijasz. Doskonały pomysł, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak cudownie wyszedł Ci ten motyl! :)
    Podziwiam Cię za kreatywność i wytrwałość.
    Rozwijaj się w tym kierunku.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jest naprawdę mega i super jest to że masz tyle pomysłów na wykorzystanie rzeczy, które niejeden by dawno wyrzucił, ostatnio mam podobnie, więc miło wiedzieć, że nie jestem w tym sama, uff;) Czasami mam wrażenie że za dużo zbieram i że wszystkiego szkoda mi wyrzucić i stanę się taką zbieraczką na stare lata:) ale co zrobić, no bo może się przyda;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze one motywują mnie do dalszego tworzenia, każdego komentatora na pewno odwiedzę. Zapraszam do grona obserwatorów i do polubienia mojego Fanpage :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...