środa, 6 kwietnia 2016

Ażurek

Wisiorek zrobiony z pozłacanego, ażurowego elementu w kształcie trójkąta oraz podłużnego guzika, którego obszyłam granatowymi, fasetowanymi koralikami. Zawieszkę zawiesiłam na bardzo długim pozłacanym łańcuszku.


Tworzyłam go na jedno z wyzwań, ale po moim dokładniejszym doczytaniu zasad okazało się, że nie spełnia on wymogów. I tak już od dłuższego czasu zabierałam się za ten ażurowy element, więc przynajmniej wreszcie coś z niego powstało.


 Starałam się uchwycić mieniące się koraliki, co nie było łatwe. To zawsze najtrudniej pokazać na zdjęciach.



Wisiorek przez swój bardzo długi łańcuszek można nosić na dwa sposoby, które pokazałam na zdjęciu poniżej. Przyznam nieskromnie, że dla mnie jest idealny, ponieważ robiłam go pod mój gust. Koleżanka kiedyś stwierdziła, że rzadko robię coś dla siebie, ale ostatnio nadrabiam zaległości więc i on zostaje u mnie :) .

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze one motywują mnie do dalszego tworzenia, każdego komentatora na pewno odwiedzę. Zapraszam do grona obserwatorów i do polubienia mojego Fanpage :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...