piątek, 22 kwietnia 2016

Warkocze

Pomysł na naszyjniki nie jest mój. Tego typu biżuterii krąży wiele, a jej wykonanie nie jest trudne. Mam parę szpulek kordonków, których nie wiedziałam, do czego wykorzystać, więc zrobiłam dwa bliźniacze naszyjniki dla siebie i koleżanki.
Ceny takich naszyjników czasem powalają, choć nie wiem czemu. Zakup sznurków, zapięć ozdóbek (choć pewnie każda z nas ma gdzieś w szafce łańcuszki czy koraliki) to nie tak wiele a wystarczy tylko chwila cierpliwości, by zrobić coś takiego. Jaka jest później satysfakcja, gdy coś się zrobi własnoręcznie :)


1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze one motywują mnie do dalszego tworzenia, każdego komentatora na pewno odwiedzę. Zapraszam do grona obserwatorów i do polubienia mojego Fanpage :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...